Audi za birokrate, BMW za svježe bogataše u Kini

Audi za birokrate, BMW za svježe bogataše u Kini

Kinesko tržište predstavlja, zasad još uvijek, nepresušan izvor inspiracije svim proizvođačima automobila. Sve bi se svjetske marke rado uključile u lov na kineske kupce i njihov novac, a ubrzana motorizacija i automobilizacija (je li ovo uopće riječ?) još uvijek ne pokazuje znakove konačnog usporavanja, iako je ove godine doživjela značajnije "kočenje". Hurun institut za istraživanja proveo je, a što drugo do istraživanje s temom ispitivanja značajki kupaca tzv. luksuznih marki automobila u Kini.

U ispitivanju je sudjelovalo 800 vlasnika automobila u deset kineskih gradova. Utvrđeno je da kupci s najvišim primanjima i imovinom u kućanstvu (1,84 milijuna dolara) kupuju Mercedes. S druge strane spektra je marka Infiniti, koju kupuju Kinezi s, uvjetno rečeno, najnižim primanjima i imovinom (1,04 milijuna dolara). Primijetit ćete da je pojam "najniži" potrebno smjestiti u okvire kupaca u klasi premium automobila.

Rezultati studije, koju prenosi Bloomberg, također su utvrdili kako je najprodavanija luksuzna marka u Kini njemački Audi. Automobile te marke Kinezi povezuju s vladinim birokratima (naši su isti! Voze li možda kineski policajci Octavije, kojim slučajem?). Marku BMW, po Kinezima, kupuju novopečeni bogataši. Uredski radnici opredijeljuju se za američki Cadillac, dok Lexusove automobile kupuje tko stigne, tj. nema jasne "klasne" podjele.

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Autosport.hr