Novi detalji o Veyronovom nasljedniku i njegovih 1500 KS

Novi detalji o Veyronovom nasljedniku i njegovih 1500 KS

Vjerujemo da vam je dril već poznat - službenih podataka i provjerenih informacija zasad nema, pa smo prisiljeni oslanjati se na one neslužbene, a iza kojih u pravilu stoje osobe bliske projektima čije se značajke toliko pomno skrivaju od očiju javnosti. Obzirom na kultni status marke Bugatti i modela Veyron, razumljivo je da podataka o nasljedniku ovog fascinantnog postignuća automobilske industrije ima manje nego šansi da aktualna, ili bilo koja druga nadolazeća vlada, izvuku Hrvatsku iz problema.

Automobile magazin se ipak uspio dokopati niza pojedinosti, koje otkrivaju kakvim će performansama i tehnologijama raspolagati budući nasljednik superbrzog Veyrona. O imenu je, službeno, prerano govoriti, ali se u javnosti uvriježio naziv Chiron i sve češće se upravo to ime povezuje s Veyronovim nasljednikom. Chiron je, inače, naziv koncepta koji je Bugatti predstavio davne 1999. godine i u čijem se izgledu danas može prepoznati Veyron.

Chiron bi, dakle, trebao naslijediti osnove Veyronovog pogonskog sustava, a to znači da će 8-litarski W16 motor s četiri turbine biti prisutan i u novom modelu. Očekuje se povećanje snage na oko 1500 KS, a okretni moment iznosit će također 1500 Nm. Za potrebe povećanja snage motora Bugatti će posegnuti za električnim turbinama, njih najmanje dvije, a snaga će se isporučivati na sva četiri kotača. Automobil će biti opremljen posebno pripremljenim 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Najveća brzina Veyronovog nasljednika trebala bi se opasno približiti brojci od 500 km/h, što potvrđuje i navodni podatak po kojemu bi upravo brojka 500 trebala biti posljednja na Chironovom brzinomjeru. Neslužbeni izvori tvrde kako će Chiron u osnovnoj izvedbi (!!) postizati 463 km/h, što ne predstavlja herojski podvig automobila i njegovih inženjera, već proizvođača guma. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h bit će potrebno manje vremena nego je aktualnoj vladi potrebno da državu zaduži za dodatnih 10 milijardi kuna - preciznije, manje od 2 i pol sekunde.

Sve koji tvrde da će Veyronov nasljednik biti tek prepakirani Veyron, Bugatti uvjerava da će novi model biti većinom baziran na potpuno novim ili temeljito prerađenim komponentama.

O cijeni, začudo, nije bilo riječi. Potrošnju također nitko ne spominje.
Autosport.hr