Istra Challenge '05

Četvrti Istra Challenge 2005. koji je trajao 3 dana završilo je 18 posada od prijavljenih 25, a posade su se izmjenjivale na raznim terenima koje je odredio organizator ORC Kamo oko vidi.

Među natjecateljima se našlo 6 hrvatskih posada te jedna mješovita hrvatsko - talijanska, dok su ostale posade stigle iz Italije, Slovenije i Austrije.



Unutar 7 ispita smješten je i Challenge day u kojem se vozilo po grupama od po 3 vozila. Taj ispit je i bio najzahtjevniji jer je svaka posada morala smisliti način kako proći stazu u što kraćem vremenu.

Zanimljivo je da je svaku grupu "dopalo" 1 vozilo koje je "kvarilo" rezultat grupe.
Osim toga, niti jedno vozilo se nije vratilo u bazu neoštećeno. Prevrtanja je bilo i kod domaćih posada - na sreću, bez posljedica.



Tako se Suzuki Samurai - posade Mamuzić/Brezovec, našao na krovu prilikom manevra u kojem se zaletom pokušao uspeti okomito na slijedeći nivo trase, druga posada također u Suzuki Samuraiju - Švec/Sokolić, na specijalcu nazvanom "Shock killer" okrenula je vozilo na bok (teren izgleda kao pješčane dine usred pustinje, samo što je ovdje u pitanju bio lapor).



Treća posada, koja je ujedno imala i najatraktivniji pad uz prevrtanje je posada Kovač/Povrlišek u Toyoti LC.

Prilikom spuštanja natraške niz strminu pod skoro 90° na terenu koji izgleda kao pravilne ali ogromne stepenice, puklo je vitlo i Toyota se sa svojim vozačem sjurila na prvu "stepenicu" tako da je zadnjim krajem udarila u dno i polako se prevalila na krov. Obzirom na bullbar kojim je okružena (na svu sreću po pravilniku obavezna stavka) i koji je postavljen tako da je spojen od krova do prednjeg dijela haube, nastavila je sa okretanjem te se uz salto dočekala na gume na zadnjoj "stepenici".



Iako su morali odustati od tog specijalca pošto se i ulje razletjelo na sve strane ispod haube, dečki su sredili vozilo i drugog dana nastavili sa natjecanjem.

Na istom specijalcu otkazalo je i vitlo posadi Milički/Lenart, no oni su ipak imali više sreće jer se to dogodilo na samom početku tog specijalca. Da nije vitlo otkazalo na početku, velika je vjerojatnost da bi otkazalo na istom mjestu na kojem je puklo posadi Kovač/Povrlišek.



Od starta na kojem je sudjelovalo 25 posada iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Austrije, do cilja ih je stiglo 18 (jedna je posada diskvalificirana, a 6 ih je odustalo). Kako su prošli na specijalcima može se vidjeti u rezultatima.

REZULTATI


vozilo vozač navigator klub vrijeme penalizacija ukupno
1 Fiat Pasar M. Delosito P. SLO 1:21:27 0:20:00 1:41:27
2 Jeep Caporali M. Savini L. Italia IT 1:43:20 1:43:20
3 Suzuki Žust Z. Bončina P. 4x4 Lijak SLO 1:36:21 0:10:00 1:46:21
4 Suzuki Mauser J. Rupnik SLO 1:47:49 1:47:49
5 Toyota Camporese R. Cortivo R. IT 1:27:24 0:30:00 1:57:24
6 Mercedes Dejuri M Gon Enzo Azeta racing IT 2:03:48 2:03:48
7 Suzuki Mamuzić B. Brezovec Z-T Brezovec HR 1:55:53 0:10:00 2:05:53
8 Willis Babić D. Bonin SLO 1:56:27 0:10:00 2:06:27
9 Mercedes Trattnig M Unterkircher F OGCW A 1:41:56 0:35:00 2:16:56
10 Toyota Kovač J. Povrlišek ORC Križevci HR 2:21:47 2:21:47
11 Jeep Nagy W. Nagy K. Tirol A 1:23:00 0:10:00 1:33:00
12 Mercedes Skabar M. Visintin M. Azeta racing IT 1:59:27 0:30:00 2:29:27
13 Toyota Milički B Lenart Z. M. Bistrica HR 2:33:40 0:10:00 2:43:41
14 Suzuki Janošković Debernardi Mud spirit SLO 2:45:24 2:45:24
15 Suzuki Švec Zoran Sokolić S. ORK Križevci HR 2:44:13 2:44:13
16 Mercedes Essich M Mietz B. A 2:46:14 0:20:00 3:06:14
17 Jeep Simčić R. Coccarielli L. HR - IT 1:19:19 0:15:00 1:34:19
18 L. Rover Esposito E. Martinozzi IT 3:04:14 0:40:00 3:44:14
19 Jeep Zenzerović Marović Kamo oko vidi HR 5:00:00 5:00:00
20 Suzuki Sparpaglione Biagioni il frullino IT 5:00:00 5:00:00
21 R.Rover Fiocchi Baldissara Porretta IT 5:00:00 5:00:00
22 Jeep Ivanović Saša Mihelić D. Kamo oko vidi HR 5:00:00 5:00:00
23 Toyota Tonasso Vit King Off road IT 5:00:00 5:00:00
24 Jeep Poljanec Z. Slo SLO 5:00:00 5:00:00
25 Suzuki Nemac E. Nemac W. Mud spirit SLO 10:00:00 10:00:00
Autosport.hr