Mini Croatia Trophy '07


Od 12. do 14. listopada se vozio Mini Croatia Trophy. 22 posade koje su odlučile od petka do nedjelje boraviti u divljini bile su podijeljene na dvije grupe – hard i soft. Nije bilo nikakvih brzinaca ili extremea, već samo road book koji se sastojao od 4 što kraćih, što dužih posebnih ispita za obje kategorije. Mini Croatia Trophy je najavljen kao trka u sistemu bodovanja za Off road Kup 2007. te se prijavilo više posada nego lani, a stigla je i jedna posada iz susjedne nam Austrije, inače sudionik Croatia Trophyja.



U petak se startalo na noćnu etapu u trajanju od cca 10-ak kilometara, a u subotu ujutro se startalo sa dnevnim road bookom koji je iznosio cca 80-ak km. Posade u hardu su imale masovni start i to na način da ih je organizator "odvukao" nekih 50-ak metara dalje od vozila, u polje preko kojeg su trebali pretrčati do vozila te što prije staviti pojaseve, upaliti vozilo i startati na etapu. Softaši su startani jedan po jedan sa razmakom od 3 minute.

Već prvog dana je bilo posada koje su imale problema, a jedna je morala odustati zbog otkazivanja motora, dok su u subotu odustale još neke posade.

O hard road booku stižu same pohvale organizatoru – AK Croatia Trophy, te većina off roadera smatra da bolji road book još nisu vozili, pa kako to da se stranci izgube ako im je cijeli road book tako lijepo označen i sl., dok je na softu bilo nekih pritužbi na zadanu kilometražu, izgled sličica i sl. No treba uzeti u obzir da su uvjeti takvi da organizator zbog konfiguracije terena nije imao baš previše mogućnosti istrasirati "manje brzu" trasu (za vozila bez vitla i ostalih popratnih stvari, koje su u hardu "normala", baš i nema velikog izbora, a dodatno je malo i kiša "prala").



No kako organizator - AK Croatia Trophy, inače ne radi soft trase jer preferiraju teže prirodne prepreke te nemaju iskustva sa soft trasama, ovo ne bi trebalo previše smetati. Poznato je da je "soft" road book puno teže napraviti nego za hard vozila i na softu će se uvijek naći pokoji prigovor. Nekima je staza prebrza, nekima je previše blata,  nekima su kolotečine preduboke i sl., a u hardu – što su teže prepreke, to bolje jer svi moraju imati vitla, nema razvijanja prevelikih brzina kao na softu itd..

U subotu se nakon road booka, u večernjim satima, posadama u hardu spremao i dodatni posebni ispit, dok su softaši bili pošteđeni.

Nedjelja je bila u znaku Mini Trophy Daya te su vozila bila grupirana od po 3 vozila i to prema zadnjem poretku.

Prvi su startali softaši koji su imali zadatak da nakon kružne off road vožnje, cijeli tim od 3 vozila mora jedno vozilo podići bočno pomoću ostala 2 vozila te ispod podignutog praga staviti gumu (okomito na prag), otkopčati gurtnu/e, nakon čega je vozilo moralo ostati oslonjeno na gumu. Hardaši su svoj krug morali proći bez postavljanja gume pod vozilo, no zato su imali više muke zbog težeg terena u koji su upadali i preko razine kotača.



Bit Trophy Daya je timski rad, dakle zajedničko svladavanje zadataka što su svi timovi uspješno obavili (neki više, neki manje) međusobno si pomažući. Prvom timu je ipak bilo najteže jer su osim "probijanja" terena, imali otkazivanje 2 wincha, jedno je ostajalo bez struje, a na kraju se "razbolila" i lamela austrijske posade, te su imali vrijeme prolaska 38 minuta, dok je recimo drugi tim imao vrijeme od 3 minute.

FOTO GALERIJA


Proglašenje je obavljeno u kampu (Staro selo – Topusko) u nedjelju poslije podne, nakon Mini Trophy Daya, a prve 3 posade kojima je organizator dodijelio nagrade je za:

Hard:
1. KROTA/BRGODAC JEEP KAMO OKO VIDI
2. SEYFRIED/DIETER MERCEDES  
3. KRKLEC/LELJAK SUZUKI ORT VRBOVEC
 
Soft:
1. RADOVIĆ/COCCARIELLI JEEP KAMO OKO VIDI
2. PERKOĆ/GAURA JEEP KAMENI SVATI
3. TROŠT/FUNČIĆ SUZUKI NO LIMITS


Za Kup ostaju još dvije utrke od kojih je jedna u Katunu (Pazin) 27./28.10. te druga u Bregani vikend prije Božića.

Autosport.hr