Bolčina: "Bit će ovo zanimljiva sezona!"


Marko Kadija (HR, 1. mjesto PH)
Druga etapa je bila fenomenalna. Sve se poklopilo. Izbor guma je bio skroz pogođen (izabrao sa gume za mokro za 15 i 16 brzinac dok su svi uglavnom vozili na intermedijama i pokazalo se super), vožnja je bila čista, osim naravno na početku gdje sam imao jedan izlet. Prezadovoljan s obzirom da sam na prvom brzincu izgubio 40 sekundi, da bi na kraju neke od konkurenata ostavio i više od pola minute-minutu iza sebe. Engleski brzinci su mi sjeli plus čista vožnja i vremena su sama dolazila na svoje. Iako je sve to igra u virtualnom svjetu ja sam se guštao i uživao. Odlična vožnja, odlična zezancija i razbibriga. Nadam se da će se više naših "odganjat" do cilja u sljedećim natjecanjima. Sretno svima i vidimo se opet na virtualnim stazama.

Ivan Mejak (HR, 2. mjesto PH)
Zanimljiv je način na koji sam izgubio vodeće mjesto na prvom rallyu. Zapravo nije problem što sam izgubio pobjedu već način na koji se to dogodilo. Nakon prve etape imao sam prednost od 15 sec u odnosu na Vukovića i nakon što sam odvozio drugi brzinac u drugoj etapi vidjevši da je on imao problema mislio sam da je gotovo. Od tog trenutka počeo sam voziti ziheraški, točnije penzionerski i jednostavno sam previdio da netko vreba iz drugog plana. Prije zadnjeg brzinca (rally school) skužio sam da je Kadija ispred mene 10 sekundi. I bilo mi je jasno što se dogodilo. Bez obzira na to čestitke Kadiji na zasluženoj pobjedi i ostalima koji su
uspjeli završiti 1. rally, a ostalima više sreće i preciznosti u nastavku.


Tomislav Štajduhar, autosport.hr

Tomislav Štajduhar (HR, 3. mjesto PH)
Poučno je najkraći mogući opis prvog rallyja. Nakon fantastične pogreške i odabira guma za mokri asfalt te nastupa s istima na kišnom makadamu (a što je uspjelo nasmijati sve koji su saznali za ovu glupost) rally je više-manje bio odraz netreniranja i pomanjkanja koncentracije, ne znam kako drugi, ali ja sam se vrlo često isključivo oslanjao na suvozača jer ne poznajem najbolje engleske brzince. Niz pogrešaka, ali i vožnji kojima sam sam sebi dokazao da imam potencijala, kulminirali su nadmetanjem za treće mjesto u poretku za PH s Robertom Vukovićem, a u kojem su na kraju odlučivale sekunde. Nadam se da će nas na sljedećem rallyju biti više, a ne sumnjam da će sezona biti vrlo zanimljiva.

Robert Vuković (HR, 4. mjesto PH)
Puno tehničkih poteškoća s diferencijalom na 1. i 2. brzincu 2. etape te s kvačilom na 3. i 4. uzrokovalo je loše vrijeme, jer sam auto pod svaku cijenu nastojao dovući do cilja. To mi je i uspjelo, ali je zaostatak porastao za otprilike 4 minute. Na 5. brzincu sam s popravljenim autom forsirao i malo previše što je utjecalo na neke izlete u prirodu s ne baš pohvalnim rezultatom. Sve u svemu, prvi se mačići u vodu bacaju.
Sljedeći rally će vjerojatno proći bez mene, ali pokušat ćemo izvesti što se može.


Matko Dragojević, Fanta Racing

Matko Dragojević (HR, 5. mjesto PH)
Drugi dio je bio još zanimljiviji od prvog... Veselje je počelo odmah nakon 2 zavoja na prvom brzincu kada me prokleta reklama vinula u zrak kao da je odskočna daska... Kako i zašto se to desilo, stvarno mi nije jasno jer uvijek prolazim kroz nju, ali ovaj puta joj je izgleda dojadilo pa mi je podmetnula nogu... grrr... Nema veze... Cilj je bio opstati u prvih 15 u klasi i to se ostvarilo, tako da ne mogu reći da nisam zadovoljan. Da je moglo i bolje, moglo je ali s obzirom na relativno slab laptop i povremena trzanja igre, pomanjkanje vremena te činjenicu da nisam pošteno niti stigao vježbati, rezultati su čisto solidni... Ja zadovoljan, bodove sam osvojio, kako za sebe, tako i za tim, a kolega Kadija je unatoč početnoj greškici, odvozio što bi se reklo flawless i time opravdano zaslužio titulu pobjednika. Nadamo se da ćemo s vremenom poboljšavati i kvalitetu nastupa i rezultate....

Janko Bolčina (SLO, 1. mjesto ukupno)
U prvoj etapi imao sam sve pod kontrolom. Istina, bilo je nekoliko "vrućih" trenutaka, ali bez razloga za paniku. Druga je etapa, zato, bila malo napetija. Smrekar uporno nije popuštao, nizao je dobre rezultate jednog za drugim, ali ja sam cijelo vrijeme u glavi imao svojih 15 sekundi prednosti, govorio sam si da moram izbjegavati pretjerivanje. Sve je bilo lijepo do 13. brzinskog ispita na kojem sam doživio dvije neugodnosti. Na stazi Falstone dvaput sam završio u jarku, koncentracija je popustila, a na sljedećem ispitu totalno sam se otkačio. Za promjenu imao sam mnogo sreće i automobil je dvaput "sletio" na kotače umjesto na krov. Zadnja dva ispita bila su noćna mora i jedva sam čekao zadnji "školski" brzinac. Imao sam 9 sekundi prednosti i prošetao sam kroz zadnji BI. Borba je zaista bila "na nož" i zato me pobjeda još više raduje. Ne znam kako će biti kada i Marko Šuto dođe do cilja, dečko je prokleto brz. Bit će ovo zanimljiva sezona!"

Jure Smrekar (SLO, 2. mjesto ukupno)
Tijekom prve etape napravio sam dvije malo veće greške na BI 5 i 7, koje su mi uzele oko 20 sekundi. Pogriješio sam i pri odabiru guma na BI 3 i BI 4. Druga etapa bila je mnogo bolja, što potvrđuje i ukupno najbolje vrijeme etape. Napadao sam i prvo mjesto, ali se ispostavilo da je zaostatak iz prve etape prevelik. Obzirom na činjenicu da prije rallyja nisam previše trenirao moram biti zadovoljan rezultatom, iako bi sezonu radije započeo na način kako sam završio prošlu - pobjedom. Svi su bodovi dobrodošli. Za ekipu Subaru Slovenija Rally Team natjecanje je prošlo odlično, s momčadskim kolegom ostvojili smo 2. i 3. mjesto i s tim zaradili pregršt bodova te zauzeli vodeće mjesto u poretku momčadi.

Autosport.hr