Šuto 7. ukupno, 1. u Prvenstvu Hrvatske


Nakon prve etape Castrol Rallyja, drugog natjecanja u Prvenstvu Slovenije u Richard Burns Rallyju, u vodstvu je Janko Bolčina, dok u konkurenciji Prvenstva Hrvatske vodi Marko Šuto. Šuto je nakon solidne količine problema s računalom i automobilom etapu završio na sedmom mjestu ukupnog poretka s 59 sekundi zaostatka za Bolčinom.

Ono što svakako veseli je znatno bolji odaziv hrvatskih vozača. Pobjednik prvog rallyja, Marko Kadija, nije stigao do cilja etape, a sreće nisu imali niti Goran Herak i Damir Bujan. Unatoč ovim odustajanjima do kraja prve etape stiglo je 13 vozača. Na drugom mjesto iza Šute nalazi se David Mejak (25. mjesto u generalki), treći je Ivan Mejak (28. u generalki). Ivan za Davidom zaostaje nepunih pola minute i moguće je očekivati napad na drugoj etapi. I. Mejak će se, međutim, morati čuvati pred naletom Igora Krstinića, koji kasni samo 2,2 sekunde za trenutnim vlasnikom trećeg mjesta u PH.

poredak Prvenstvo Hrvatske, nakon 1. etape

1. Marko Šuto
Subaru Impreza 2005
38:44.94
2.
David Mejak
Subaru Impreza 2003
41:22.90
3.
Ivan Mejak
Subaru Impreza 2003
41:48.92
4.
Igor Krstinić
Subaru Impreza 2003
41:51.12
5.
Tomislav Štajduhar
Subaru Impreza 2005
43:43.07
6.
Leo Bolterštain
Subaru Impreza 2003
43:44.40
7.
Krešimir Grgin
Subaru Impreza 2003
45:23.20
8.
Sebastian Nicoletti
Skoda Fabia Super 1600
46:14.10
9.
Mario Varjačić
Subaru Impreza 2005
46:31.81
10.
Despinić Željko
Renault Clio S1600
47:11.36
11.
Daniel Vojvodić
Renault Clio S1600
47:21.94
12.
Robert Vojvodić
Renault Clio S1600
48:00.17
13.
Matko Dragojević
Renault Clio S1600
48:27.44


Marko Šuto
Jedva sam odvezao etapu. Bilo je ukratko - katastrofalno! Uspio sam "pobrati" 4 ili 5 stabala, pola brzinaca odradio sam s oštećenim autom, letio okolo... "Gripa" niotkud! Ne znam ni sam kako sam zapravo uspio doći do plasmana među 10 najboljih u ukupnom poretku. Uz privremenu zamjensku grafičku karticu, koja bi jedva Yuga podržala na Noikeru, a sa Subaruom ide k'o gif na nekom web banneru! Imao sam i nekoliko otkazivanja stražnjeg diferencijala.

Sebastian Nicoletti
Bilo je dosta pogrešaka, malo sam se tražio po stazi.Sve u svemu moglo je bolje, ali do cilja sam stigao. Lijep pozdrav!


Marko Kadija

Marko Kadija
Ovako je završio moj nastup na 2 rallyu ove sezone. Par zavoja prije, na 5. brzincu, imao sam izlet van. U desnom zavoju sam otišao preko nosa van. Ručnom sam ga okretao da ne udarim frontalno u drvo, ali me drvo prije okrenulo kontra tako da sam bubnuo frontalno i razbio hladnjak. Ista stvar se događa 4 zavoja poslije, drvo prije onoga u koje udaram okreće mi zadnji kraj u desno, iako on vrti ulijevo te bi vjerojatno lupio sa bokom. Ovako opet je udarac frontalan, brzina malo veća nego prvi put i sve to je povod za odustajanje. Sretno svima dalje u natjecanju tokom druge etape.


Željko Despinić

Željko Despinić
Prvu etapu odvozio sam jako,jako oprezno i jedina želja bila je ugledati cilj! Prvi brzinac bio je Nokier kojem je sigurno svatko pristupio sa oprezom i sa strahopoštovanjem jer je jako dug i jako sklizav a živci lako popuste. Tu nisam imao problema.kako je reli odmicao i ja sam dobio više hrabrosti stisnuo gas i na trećem brzincu ujedino i najkraćem kojeg sam trebao rutinski odvoziti, ja na krov! Malo se obuzdao i nastavio oprezno, pa čak i preoprezno. Neka, drugi neka divljaju, a ja ću biti na cilju! Nadam se!

Krešimir Grgin
Evo upravo odvozio prvu etapu u miru i moram reći da je fenomenalno. Iako sam među zadnjima, a ima stvarno brzih vozača, ovo je bilo odlično iskustvo. Tjeraju me da se poboljšam. Za vrijeme prve etape mi se dogodilo sve što se moglo 'novaku' dogoditi. Nakon relativno mirnog, ali sporog ispita, na drugom sam čak dva put udario u drvo. Naravno, šteta je bila prevelika da bi se popravila u 20 minuta, tako da sam se i sljedeća dva ispita doslovno vukao. Na šestom ispitu mi se pak nakon novog bliskog susreta sa drvom otvorila hauba pa sam posljednju polovicu odvozi sa pogledom izvan automobila, na što nisam navikao. Ostali ispiti su prošli odlično. Uspio sam nadmašiti neke svoje rekorde, koji vidjevši vremena najboljih i ne mogu se nazvati rekordi.:)) Nadam se da će u drugoj etapi puno bolje.


Tomislav Štajduhar

Tomislav Štajduhar
Bilo je šareno - ponovo. Zapravo bi trebao biti zadovoljan, obzirom da sam vozio u 6 ujutro nakon probdijevene noći zbog problema s PC-jem. Žao mi je jedino što sam pred sam kraj etape, na famoznom završetku brzinskog ispita Tanner doživio dva slijetanja sa staze i morao sam pozivati gledatelje u pomoć. Samo na tom mjestu uspio sam izgubiti čini mi se minutu. Malo me brine i činjenica da je automobil vrlo osjetljiv na sudare (10 km/h bočno u drvo i otpadaju vrata), a čini se i na kvarove, pa sam u svaki servis ulazio sa 100% oštećenjem stražnjeg diferencijala.

Ivan Mejak

Eto moglo je i bolje. Imao sam i izgleda da ću i dalje imati problema sa pedalama.  Naime pedala kočnice kada nije stisnuta koči sa 15% i to utječe na moja vremena. Od drugih problema jedino mi je na jednom brzincu jako trzalo i jedva sam odvozio. Krenuo sam dosta dobro u prvom brzincu i unatoč navedenim problemima odvozio solidno. I ostali brzinci su bili prosječno odvezeni do ss 6. Nakon toga zaredalo je nekoliko sitnijih greškica di sam izgubio puno vremena i zaostatk za bratom mi je dosegao gotovo 30 sekundi. Bilo bi lijepo opet završiti drugi ali još bitnije obranit treću poziciju jer Igor mi opasno puše za vratom i vozi odlično. Nadam se najboljem raspletu ali biti će jako teško.
Autosport.hr