Još jedna pobjeda Ivana Mejaka


Treći rally Prvenstva u Richard Burns Rallyju potvrdio je da će ostatak sezone biti iznimno zanimljiv; pobjednik Ivan Mejak u samoj je završnici rallyja uspio obraniti vodstvo i sačuvati prednost iz prve etape. Manje od 10 sekundi na kraju rallyja dijelilo je pobjednika Mejaka od drugoplasiranog Tomislava Štajduhara, a kojemu niti vrlo dobro odrađena druga etapa nije bila dovoljna za nadoknađivanje minuta izgubljenih tijekom prve etape. Treći je u Prvenstvu Hrvatske bio David Mejak, koji je vrlo solidno odvozio ispite druge etape i došao do najniže stepenice pobjedničkog postolja.


Ivan Mejak

U klasi Super1600 također je bilo zanimljivo. Pobjeda je u neizvjesnoj borbi pripala Danielu Vojvodiću ispred Marka Kadije na drugom mjesto. Vojvodić je pobijedio s prednošću od nepunih 14 sekundi. Treće mjesto u S1600 pripalo je Sebastianu Nicolettiju.

Prvi asfaltni rally sezone donio je očekivano velik broj poteškoća na stazi. Konfiguracija staza od vozača je tražila maksimum koncentracije i strpljenje, posebice na ispitima koje su otežavali kvarovi na automobilima. Kako je posve sigurno da ćemo se s asfaltnim ispitima susresti još tijekom sezone za očekivati je da su svi sudionici 3. rallyja prikupili važna iskustva.

Hrvatski vozači neće imati previše vremena za odmor. U tijeku je trening rally za natjecanje koje će se održati predstojećeg vikenda, a koje će se bodovati isključivo za Prvenstvo Hrvatske. Rally pod nazivom "1. autosport.hr raly" sastojat će se od 6 brzinskih ispita i 1 etape, a o pojedinostima ćemo više pisati u najavi koja slijedi uskoro. U međuvremenu je na rasporedu trening za 1. autosport.hr rally, o čemu više možete pronaći na sljedećem LINKU.

Ukupni pobjednik rallyja Nova Gorica - Ajdovščina je Jure Smrekar ispred prošlogodišnjeg Prvaka Simona Tomažiča na drugom i Janka Bolčine na trećem mjestu.

Ivan Mejak
Pobjedi se ne bi trebalo gledati u zube tim više što je ostvarena na francuskom asfaltu. Ali svejedno se ne mogu otet dojmu da sam mogao brže i bolje. Druga etapa započela je najgore što je mogla, naime u jednom hairpin sam uletio prebrzo i zabio se u bankinu, pri čemu sam sredio prednji lijevi ovjes. Cijeli BI2 sam vozio sa oštećenim autom i već sam mislio da ću odustati. Nakon toga dolaze dva dobra brzinca u kojima sam se malo oslobodio pritiska koji je Tomislav Štajduhar napravio odlično odvezavši drugu etapu. Ostatak brzinaca sam odvezao pod velikim pritiskom pri čemu su izostala bolja prolazna vremena, ali sam bar uspio obraniti prednost ostvarenu prilikom prvog lega. Žao mi je svih koji su odustali osobito onih na samom kraju.


Tomislav Štajduhar

Tomislav Štajduhar
Sve sam upropastio na prvoj etapi, na kojoj sam, ako uspoređujem rezultate s druge etape, izgubio najmanje 2 i pol minute na glupostima i tipičnim neopreznim izlijetanjima. Da nije bilo toga došao bi do prilično uvjerljive pobjede, ovako mi niti vrlo dobra druga etapa nije pomogla da dostignem Ivana Mejaka. Na kraju čestitam Ivanu na pobjedi, nepunih 10 sekundi ovaj je puta bilo dovoljno za trijumf. Zadovoljan sam ipak vožnjom na drugoj etapi, par manjih grešaka odnijelo je možda 20 ili 30 sekundi, što je malo obzirom na 8 dugih brzinaca. Kada bi preostale rallyje u sezoni odradio kao 2. etapu ovog rallyja bilo bi sjajno!

David Mejak
Na početku tj. u prvom dijelu rallyja su me pedale spriječile da napravim bolji rezultat, kasnije je brat nešto popravio pa je drugi dio leg bio značajno bolji. Sve u svemu 3. mjesto je iznad očekivanja tim više jer nisam imao vremena trenirati. Čestitke svima koji su završili!

Krešimir Vinković
Hmm, prvi dio rallyja vozio sam jako oprezno u želji da stignem do cilja... no, to me nije spriječilo da se koji put okrenem i uništim auto skoro do kraja... najgori dio mi je bila vožnja najduže dionice sa slomljenim zadnjim kotačima. Auto je plesao na ravnom toliko da sam ga morao cijelo vrijeme korigirati kočnicom... povrh svega je i kvačilo ispustilo dušu lagano, pa sam se tako dovukao jedva do kraja. Još jedno novo iskustvo ;-) Drugi dio sam se ohrabrio malo više, želja je bila da prestignem Tomislava, jer sam kasnio nešto više od sekunde za njim..., ali je sve palo u vodu na drugom brzincu drugog dijela rallyja :( Susret s drvenom ogradom gdje sam uspio spaliti kvačilo me previše isfrustrirao, pa sam samo griješio dalje... padao sam u poretku i jedina misao je bila stići do cilja. Ali, jedno drvo se nije složilo s tim na 15. brzincu... Sve palo u vodu... čekamo idući rally ;-)


Daniel Vojvodić

Daniel Vojvodić
Prvu etapu sam vozio malo rezerviranije, ali zato čisto bez nekih većih izlijetanja. Druga etapa počela je super, na 1. brzincu samo 3 tisućinke sporiji od raspoloženog Marka Kadije. Na 2. brzincu – pre-preoprezna vožnja, Kadija mi se opasno približava ,na 3. brzincu nakon jednog laganog udarca u drvo Kadija mi skida još 6 sekundi, a na 4. ponovo udarac u drvo i getriba ostaje zablokirana, na sreću u drugoj brzini, nakon toga spas servis, ali šteta je učinjena: Kadija me prelazi i ima velikih 36 sekundi prednosti. Na moju sreću  pred kraj rallyja Marko radi greške te ga uspijevam preteći, ali da ne bude sve OK pobrinuo se moj PC,  koji mi na zadnjem brzincu opasno šteka i jedva se uspijevam dovući do cilja. Bilo je super, jedva čekam sljedeći rally.

Marko Kadija
U prvoj etapi nisam bio baš opušten, dok je druga krenula fenomenalno. Sve uglavnom za pet, ALI par sitnih greškica, tj. padova koncentracije, koje su uzele veliki danak u vremenu (nije bilo razbijanja nego izlijetanja sa ceste čime je onemogućen povratak bez gledatelja) odigrale su glavnu ulogu u krojenju mogu ukupnog vremena. Moglo je i trebalo je biti bolje, ali izgleda da je ovaj puta ipak trebalo biti baš ovako. Nakraju ipak jako zadovoljan. Koliko je bilo poziva za pomoć, na kraju je ispalo dosta brzo. Čestitam Danijelu na pobjedi u klasi, pratio sam mu vožnje LIVE i čekao, ali ovaj put je ipak bio brži. Čestitke svima i vidimo se za vikend opet, ali tada samo HR. :-)

Goran Jurčec
Uz manja izlijetanja na mokrim brzincima i tu i tamo koji kvar, 1. dio rallyja sam preživio. U drugom dijelu pala mi je koncentracija i na jednom zavoju sam produžio u drvo, rezultat toga bio je gotov motor i tu je bio kraj za mene. Nadam se boljoj vožnji na sljedećem rallyju.


Sebastian Nicoletti

Sebastian Nicoletti
Zadovoljan sam što sam stigao do cilja, ali ne i plasmanom, a još manje vožnjom. Rally je bio zahtjevan, nisam puno pokazao, ali bodovi su tu.

Silvestar Mileta
Na krilima optimizma i entuzijazma odabrao sam najteži rally do sada za svoj premijerni nastup (kako bih se što brže uključio u prvenstvo). S obzirom na nedostatak treninga i početničke pogreške odustajanje je bilo očekivano (na petom brzincu). Ponosim se vožnjom na najdužem ispitu i drugim vremenom u konkurenciji Hrvata, ostalo je bilo ispod svake razine - kontrola nikakva, okretanja i izletanja, a sve to uz ziherašku vožnju! Budući da je nalet uzbuđenja bio jak i razočaranje je bilo adekvatno. Hvala Tomislavu na bezrezervnoj i iznimno brzoj pomoći. Vidimo se na 1. autosportovom rallyu, nadam se na cilju :)

Damir Bujan
Hm, što reći. Posao mi ne dozvoljava previše treniranja pa stoga ni ne čude rezultati. Tri rallyja, tri odustajanja. Ovaj put sam odustao već na prvom brzincu na jednom dosta preglednom zavoju. Možda će mi PH donijeti više sreće.


rezultati 3. rallyja sezone (Prvenstvo Hrvatske)

1.

Ivan Mejak
Subaru Impreza 2003
WRC
71:46.91
2.

Tomislav Štajduhar
Subaru Impreza 2005
WRC
71:56.87
3.

David Mejak
Subaru Impreza 2003
WRC
73:23.29
4.

Daniel Vojvodić
Renault Clio S1600
S1600
75:02.89
5.

Marko Kadija
Renault Clio S1600
S1600
75:16.76
6.

Sebastian Nicoletti
Skoda Fabia Super 1600
S1600
76:24.60
7.

Mario Varjačić
Subaru Impreza 2005
WRC
81:14.50

Autosport.hr