Radović pobijedio u prvom nastupu


Šesti rally sezone Prvenstva Hrvatske u Richard Burns Rallyju obilježio je rekordan broj vozača te pobjeda Igora Radovića u prvom nastupu u Prvenstvu. Radović je, kao očito najbrži predstavnik sve brojnije ekipe istarskih RBR vozača, pomeo konkurenciju na šest ispita koji su sačinjavali 1. Mali maraton rally. U Citroën Xsari WRC 2005, koju je vrlo dobro pripremio, iako u zadnji čas, Radović je na svim ispitima bio uvjerljiv, a do pobjede je stigao iako je samo na jednom brzincu bio najbolji. Igor Krstinić bio je najžešći Radovićev konkurent, no izlijetanje na BI 4 donijelo je pola minute zaostatka i Krstinić se na kraju morao pomiriti s drugim mjestom. Treće je mjesto pripalo Ivanu Mejaku, koji i dalje drži vodeću poziciju u ukupnom poretku. Spomenimo ovdje i vrlo zapažen nastup Vladimira Večerina, još jednog vozača kojemu je ovo bio prvi nastup u Prvenstvu, a tijekom kojeg je upisao i pobjedu na jednom brzincu.


Ivan Mejak

U klasi S1600 bilo je također vrlo zanimljivo, premda je pobjednik sada već "dosadni" Daniel Vojvodić. On je do BI 5 imao 40 sekundi prednosti ispred Sebastiana Nicolettija, ali izlijetanje na 5. brzincu odnijelo je dobar dio te prednosti, no ne i pobjedu. Iza Vojvodića se, međutim, vodio pravi rat. Do 5. brzinca drugo mjesto držao je Nicoletti, ali izlijetanje na Diamond Creeku bacilo ga je prema dnu poretka, točnije izgubio je ne samo drugu nego i treću poziciju te rally okončao na 4. mjestu. Treći je bio Matko Dragojević, a valja spomenuti da je u klasi S1600 do pobjede na jednom od brzinaca (BI 5) stigao i Siniša Crnojević.

Hrvatski RBR vozači slobodni su od nastupa u domaćem Prvenstvu do 9. studenog kada je na rasporedu rally o kojem organizator zasad ne otkriva previše, osim da će se sastojati od dvije etape i imati maalo više ispita nego Mali maraton.


Siniša Crnojević
Bilo je zanimljivo, imao sam dosta problema sa sobom u prvom krugu. Previše grešaka i prespora vožnja. Za drugi krug me poslužila sreća i spoznaja da mi najbolje leže brzi zavoji. Tako sam na najbržem predzadnjem brzincu imao 1. vrijeme u klasi S1600. Ha, i ja to mogu. Iznimno zabavan mi je bio asfaltni brzinac koji smo vozili sa makadamkama. Nažalost sam se previše uživio i na punom gasu sam ga previše "haklao" i poljubio sam drvo. Sve u svemu sam zadovoljan i nadam se da ću na idućem rally-u imati bolji rezultat. Čestitke svima na završetku.


Tomislav Štajduhar

Tomislav Štajduhar

Još jednom ista priča i mislim da će cijela prva sezona za mene proteći u sličnom tonu. Bilo je solidno do drugog prolaska brzincem Mineshaft. Uhvatio sam dobar ritam na dijelu s brzim "flick" zavojima i tada napravio tipičnu pogrešku; prestao slušati suvozača. Došao je nešto oštriji desni zavoj i sve što sam mogao napraviti je postaviti auto bočno da ne opalim motorom u stablo. Iako se moja kašnjenja na ovom rallyju nisu brojala minutama novopridošla konkurencija dobro je uzdrmala dosadašnje favorite, a mene potisnula na ipak relativno solidno 6. mjesto. Nadam se da ću do kraja sezone obraniti 2. mjesto ukupnog poretka.

Daniel Vojvodić
Eto, još jedna pobjeda u S1600! Krenulo je super; prva 3 brzinca sam odvezao bez greške i relativno brzo. Jako sam se plašio Mineshafta koji je stvarno ultraopasan, no uspio sam kompletan prvi krug prije servisa odvoziti čisto, a i dovoljno brzo, dok su očito ostali vozači u S1600 imali dosta problema. Ali, da ne bi bilo sve baš prejednostavno pobrinuo sam se baš ja sam izletjevši na najglupljem dijelu BI5 (Diamond Creek), jednostavno sam nakon jednog skoka otišao ravno, a ne u lijevo 6  i posljedica je bila okretanje preko krova nekoliko puta i najslabije vrijeme brzinca. Na sreću oštećenja nisu baš tolika tako da uspijevam završiti rally i to s 5 uzastopnom pobjedom.


Matko Dragojević

Matko Dragojević
Unatoč kroničnom manjku vremena, uspio sam uloviti pola sata za odvoziti i, najbitnije od svega, završiti rally, a k tome još i uzeti treće mjesto u klasi, bez ikakvih treninga  i usprkos činjenici da je bilo jako malo odustajanja. Samim time ja sam i više nego sretan. Vidim da se i Crnojević sve bolje snalazi i na ovim virtualnim stazama pa ću morat malo bolje paziti na leđa jer on onako potiho ali konstantno krči put prema vrhu. ;-) Eto, bodovi su v žepu pa lijep pozdrav svima, vidimo se sljedeći put...

Ivan Čatić
Zadovoljan sam rezultatom koji sam postigao, prvi bodovi su tu. Odvozio sam rally sa default setupom, pa sam se malo mučio sa autom. Jedan brzinac prije kraja bio sam na 6. mjestu, ali sam odmah na početku udario u ogradu i nakon toga je auto bio katastrofalan za upravljanje i tu sam izgubio minutu, ali glavno da su bodovi tu.


Željko Despinić

Željko Despinić
Jako, jako razočaran!!! Auto me nije nimalo slušao! Gazio sam konstantno, al' jednostavno nije išlo. Kombinirao sam brzu i opreznu vožnju, jer sam htio svakako završiti rally, ali problemi sa idealnim setupom mi zadavali glavobolje. Cijeli rally auto mi je poskakivao, proklizavao, loše držao cestu tako da se nisam nikako snašao. Nekako mi ne leži auto s prvim pogonom, mislio sam da ću bolje voziti. U svakom slučaju čestitke pobjednicima!

Krešimir Grgin
Evo došao je i taj dan. Pao je veliki Janne Ahonen. Skokom od preko 200 metara uvjerljivo sam upisao prvo mjesto. ;)) Toliko sam dugo letio da mi je odjeća izašla iz mode. ;)) No, moja Impreza tolike napore nije izdržala. Prilikom pada sam porazbijao sve što se dalo porazbijati, tako da sam, unatoč pokušaju, na sljedećem zavoju morao dalje pješice. P.S. Slika vrijedi više od 1000 riječi.


Krešimir "Janne Ahonen" Grgin

Krešimir Vinković
Prvi brzinac krenuo zadovoljavajuće, makar sam imao neki čudan osjećaj na volanu... Bilo je par grešaka što se odrazilo i na vremenu. Dolazi drugi brzinac, tamo radim tako glupu grešku i okrećem se na krov na jednom od brzih dijelova staze i gubim užasno puno... da ne pričam o šteti koju sam napravio na autu. Dolazi 3. stage, vozim ga konzervativno, ali opet završavam na krovu, gubim dosta i auto je u popriličnoj komi. Poslije toga, stize Mineshaft ponovo i u želji da popravim vrijeme i krenem nadoknaditi izgubljeno iz prvog laufa, udaram o drvo poslije samo kilometar vožnje, auto oštećujem poprilično i ostajem bez kočnica i mogućnosti servisiranja auta. Poludio sam zbog toga jer tek sam krenuo, a već je praktički sve gotovo... Cote je bio vrlo zanimljiv, dapače... užasno zanimljiv za vožnju bez kočnica, ali mi je drago što sam na Diamond Creeku kasnio samo 5 sekundi za najboljim vremenom i to bez kočnica!!! Jedva čekam da konačno prekinem ovaj nesretni niz obilježen uglavnom odustajanjima! Čestitke pobjedniku Igoru Radoviću, bila je napeta borba s imenjakom ;-)

Vladimir Večerin
Za početak pohvale organizatoru, piarki i svim ostalima koji su zaslužni za ugodan prihvat svih vozača te njihov smještaj u luksuznom hotelu tijekom 1. Mali maraton rallyja. :) To je bio moj prvi rally u RBR HR Prvenstvu i vozilo se manje-više sigurno, bez nekih prevelikih rizika s prvenstvenom namjerom dolaska do cilja. Zadovoljan što sam uspio završiti svoj prvi nastup, mada je moglo kobno završiti na posljednjem brzincu u zadnjem lijevom zavoju, ali srećom brzina nije bila velika. Trenutno vozim na tipkovnici (neki problemi s volanom) sa default setupom i automatskim gearboxom jer nemam baš vremena za neke pripreme, ali možda u nekoj budućnosti bude više vremena.  Sve u svemu veliko zadovoljstvo mi je bilo nastupiti i vidimo se na sljedećim rallyjima.

Dino Bešen
Iako nisam osvojio niti boda drago mi je da sam uspio auto dovesti do kraja bez većih oštećenja. Ono što mi je najvjerojatnije uzelo bod je nesretna okolnost na zadnjem brzincu kada sam uspio ugasiti motor - i tu je otišlo dosta sekundi koje su prema očekivanjima najviše i koštale. Isto tako, tim ovu sezonu koristi kako bi se konsolidirao unutar svojih redova i okupio svo znanje na jednom mjestu za buduće prvenstvo. Nadam se kojem bodu do kraja sezone. :-)


poredak na cilju

1. Igor Radović
Citroen Xsara 2005
WRC 27:22.31 +00:00.00
+00:00.00
2. Igor Krstinić
Subaru Impreza 2003
WRC 27:31.51 +00:09.19
+00:09.19
3. Ivan Mejak
Subaru Impreza 2003
WRC 27:43.92 +00:21.61
+00:12.41
4. David Mejak
Subaru Impreza 2003
WRC 27:58.96 +00:36.65
+00:15.04
5. Vladimir Večerin
Citroen Xsara WRC 05
WRC 28:16.01 00:10.00 +00:53.70
+00:17.05
6. Tomislav Štajduhar
Subaru Impreza 2005
WRC 28:25.68 +01:03.37
+00:09.67
7. Leo Bolterštain
Subaru Impreza 2003
WRC 29:18.56 +01:56.25
+00:52.88
8. Ivan Čatić
Subaru Impreza 2003
WRC 29:25.01 +02:02.70
+00:06.45
9. Robert Vuković
Subaru Impreza 2003
WRC 29:26.81 +02:04.50
 +00:01.80
10. Daniel Vojvodić
Renault Clio S1600
S1600 29:32.79 +02:10.47
+00:05.98
11. Marko Kadija
Renault Clio S1600
S1600 29:54.25 +02:31.94
+00:21.46
12. Matko Dragojević
Renault Clio S1600
S1600 30:09.51 +02:47.20
+00:15.26
13. Krešimir Vinković
Subaru Impreza 2003
WRC 30:15.69 +02:53.38
+00:06.18
14. Sebastian Nicoletti
Skoda Fabia Super 1600
S1600 30:21.91 +02:59.60
+00:06.22
15. Mario Varjačić
Subaru Impreza 2005
WRC 30:24.68 +03:02.37
+00:02.77
16. Dino Bešen
Peugeot 206
WRC 30:28.27 +03:05.96
+00:03.59
17. Herak Goran
Hyundai Accent
WRC 30:59.02 +03:36.71
 +00:30.75
18. Despinić Željko
Renault Clio S1600
S1600 32:36.93 +05:14.62
+01:37.91
19. Siniša Crnojević
Renault Clio S1600
S1600 34:44.90 +07:22.59
+02:07.97
Autosport.hr