Izjave povodom 1. snježnog rallyja (RBR)


Ivan Mejak
1. put ove sezone pedale su radile perfektno, volan je malo zezao u 1. legu. Nakon 1. etape bio sam malo razočaran zbog greške ali sa vožnjom u 1. etapi sam zadovoljan. Jer trebalo je sa gumama za dry gravel odvesti Autiovaaru bez razbijanja. U nastavku sam vjerovao da mogu doći do pravog rezultata, počeo sam odlično ali sam u nastavku imao nekoliko grešaka koje su završile samo manjim oštećenjima i ne prevelikim gubitkom vremena. Bilo je vrlo napeto u borbi sa Igorom pa i Krešom ali sam uspio iskoristiti njihove greške. Na kraju vrlo sam zadovoljan rezultatom pa  i vožnjom. Slijedi Australia, nakon Francuske meni 2. najteži rally. Nadam se da ću završiti i tamo. Šteta što nas je na kraju došlo nešto više od petine, ali valjda će se to već na slijedećem rallyu popraviti.

SloMo Team (Robert Vuković, Krešimir Vinković)
Zbog problema s rezervnim autom, Team SlowMo je na start 1. snježnog rally-ja došao samo s jednim vozačem. Problemi na Subaru Imprezi Roberta Vukovića bili su preveliki nakon prošlotjednih treninga i vozilo nije bilo pravovremeno spremno za nastavak sezone. No, vožnja Krešimira Vinkovića bila je i više nego zadovoljavajuća za momčad. Odlične i konstantne vožnje dovele su Vinkovića do sveukupnog 3. mjesta što je svakako dobrodošla žetva bodova za ovu mladu momčad koja u inauguralnoj sezoni želi skupiti što više iskustva za predstojeće natjecanje.

Silvestar Mileta
Većinu svojih dojmova prenio sam u razgovorima s drugim vozačima, pa bih se u ovoj službenoj objavi zadržao na tome da svim odustalim sudionicima posljednjeg rallya (kojem u slavu, u tišini svoga doma, pišem ep "Relijada" ilivamga "Doživljaji jedne Xsare pod milosrđem polarne svjetlosti") poželim više sreće na legendarnoj Delti koja nam, još umornima, slijedi. Na australskom pijesku (šodru Plešivice?) obećavam agresivniji nastup, u skladu s novostečenim pozicijama u "klasnom" i ukupnom poretku. Toivonenov duh bdio nad nama. Sretno svima.

Daniel Vojvodić
Eto, kaj da kažem, katastrofa. Prva etapa je bila koliko toliko ok,nakon brojnih odustajanja ostao  sam u vodstvu sa nekakvih 30ak sekundi ispred Nicolettija, drugu etapu sam se trebao samo dovući do cilja i pobjeda bi bila vrlo vjerovatno osigurana, jer sam vec u prva tri brzinca napravio prednost oko 1min. Nicoletti je očito stigao do cilja čudom,kako i sam kaže u svojim izjavama nakon pojedinih brzinaca. ALI. Da ne bude sve prejednostavno; dva udarca u drvo,jedan na pocetku 9. BI i jedan na kraju, par metara pred ciljem koji je unistio motor bili su i vise nego dobar razlog da i ja konačno odustanem. Stoga čestitke svima koji su se popeli na ciljnu rampu.!!!



Vladimir Večerin
Od svih silnih priča o voznji na gravelu sa snow gumama ispostavilo se da sam najveće greške napravio ipak na snijegu, te da su prvi brzinci svakog lega za mene bili pogubni. Na prvom brzincu prvog dana 300-tinjak metara do cilja došlo je do prevrtanja i dosta jakih oštećenja prvenstveno na ovjesu što je dosta otežalo upravljanje autom te se vuklo kroz ostala 4 brzinca. Nakon prvog dana uspio sam popraviti auto te završio na dobrom 4. mjestu zbog mnogobrojnih odustajanja, a i ostali vozači koji su završili imali su dosta problema, bilo je i krivih odabira guma. I napokon dolazi taj drugi dan, koji za mene vrlo kratko traje. Krenuo u prvi brzinac i odmah nakon 1. splita pad koncentracije jer sam gledao prolazna vremena, izlazak iz putanje i lagani udarac u drvo na što se auto ugasio, pa mi je preostalo samo da svima nam dragim navijačima uz stazu podijelim par autograma. :) Na kraju čestitke svima koji su uspjeli ugledati cilj na ovom stvarno zahtjevnom rallyju.

Mario Varjačić
Odmah na prvom brzincu sam doživio kroviranje i oštetio ovjes na autu. Nakon nesreće auto uopće nije bio upravljiv, pa se desilo još kroviranja i morao sam odustati. Čini mi se da je ovaj rally s najviše odustajanja.

Autosport.hr