Uoči nastavka sezone



Tzv. čunjaši, svoju su sezonu započeli početkom travnja, točnije 10. 04. U organizaciji AK Delte na Zagrebačkom Velesajmu okupila se te kišne i prohladne nedjelje 31 posada, a do cilja, barem što se Prvenstva Hrvatske tiče, stigle 23 posade. Mnogi su imali problema s automobilima, a poneki i sa intinererom, ili još gore, koncentracijom. Kao što se i kalkuliralo jedan od najvećih majstora, barem što se ocjensko spretnosnih vožnji tiče, Antun Laušin, po ne znamo koji put stao je na najvišu stepenicu pobjedničkog postolja.

7. riječki autoslalom



Završila je sezona autoslaloma desetom utrkom održanom na stazi u Preluku u organizaciji AK Rijeka. Pobjedu je odnio prošlogodišnji najbolji slalomaš Dejan Kopajtić u Yugu, kojemu je prva pobjeda u sezoni donijela naslov viceprvaka. Drugo mjesto pripalo je najboljem ove godine u Prvenstvu Hrvatske, Daliboru Pečnjaku u Fiat Unu, dok je treći završio Željko Lipušić u Zastavi 750, ujedno i trećeplasirani u ukupnom poretku.

Livade-Oprtalj 2006.



Završio je i pretposljednji autoslalom sezone koji je organizirao AK Pula-Rovinj i koji se vozio u malom istarskom mjestu Livade poznatom po tartufima. Do kraja sezone preostala je još jedna utrka, a u ukupnim redoslijedima još se vode bitke za što bolje pozicije. Rijetko koji vozač moći će si priuštiti da na posljednju utrku u Preluk ne dođe ili je odveze opušteno bez pritiska. Borba za što bolje mjesto vodit će se do posljednjeg trenutka.

Brtonigla 2006.



Kraj kolovoza označio je nastavak slalomske sezone. Do kraja su preostale još dvije utrke, a situacija u poretku još nije jasna. Istarski gradić Brtonigla za osmu utrku nakratko se pretvorio u pravo automobilističko središte. Natjecatelji i navijači okupirali su uske uličice, a stanovnici mirnog gradića sa zanimanjem su promatrali događanje koje se jednom godišnje već tradicionalno odvija.

Novalja 2006.



Na više od 30 Celzijevih stupnjeva održana je posljednja autoslalomska utrka na Pagu prije ljetne stanke. Od 85 natjecatelja koji su startali utrku završilo ih je 80. Svi su teško podnosili nesnosne vrućine na stadionu u Novalji gdje je u konačnoj verziji utrka i održana. Nakon najavljenog natjecanja u ulici u samom centru Novalje, gradske vlasti su neposredno prije održavanja odlučile kako to i nije najbolje riješenje za centar u kojem se počela razbuktavati turistička sezona. Organizatori AMD Matulji Racing u gotovo posljednji trenutak našli su se u problemima, a spas su pronašli na gradskom stadionu, točnije atletskoj stazi oko nogometnog travnjaka. Natjecatelji su bili skeptični, staza je djelovala sklisko, a bilo je i očito da ne može nalikovati onoj sa skice.

Ina nagrada 2006.



Staza je bila brza, podloga po kojoj se vozilo nije uzrokovala veća proklizavanja, a kako vrata nije bilo mnogo, tako i broj srušenih čunjeva i promašenih vrata nije bio velik. Bilo je mnogo atraktivnih vožnji, onih iskusnih koji znaju kako će njihovo vozilo reagirati i što učiniti u trenutku kada se počinje gubiti kontrola, a i onih neiskusnih koji ni sada vjerojatno nisu svjesni što se sa vozilom događalo, a uspjeli su spasiti situaciju i zaraditi ovacije i gromoglasan pljesak natjecateljskih kolega i malobrojnih gledatelja (kiša, kiša, kiša).

Jurin autoslalom 2006.



Završio je i peti autoslalom sezone koji je ovoga puta organiziralo AMD Zanatlija na zagrebačkom kartodromu Mičevec. Vozači su se okupili ranom zorom kako bi obavili tehnički pregled i verifikaciju. Lista prijava obećavala je velik broj natjecatelja, njih čak 127, ali što je zbunilo vozače, kako u sat vremena, koliko je bilo predviđeno za čekiranje sudionika, stići obaviti sve što je potrebno za sudjelovanje u utrci u tako kratko vrijeme uz tako velik broj natjecatelja. No, AMD Zanatlija obavili su svoj dio korektno. To je bio pokazatelj da će i ostatak natjecanja vjerojatno proći po ranije najavljenoj satnici. Tako je i bilo, sastanak s vozačima, trening i vožnje, točni gotovo u minutu. Uistinu ugodno iznenađenje.

Autoslalom Delnice



Lista prijava najavljivala je ponovno velik broj natjecatelja specifičan za ovu sezonu, prijavilo ih se 107, na startu se pojavilo njih 89, a sve vožnje je završilo 87. Najveći plus delničkog slaloma su dva treninga koja je osigurao organizator, a osim što se vrijeme treninga mjerilo, čak su u vrijeme bili pribrojani svi srušeni čunjevi i promašena vrata. Većina natjecatelja je iz vožnje u vožnju vremenski napredovala, no bilo je i onih vozača koji su žalili što se vrijeme treninga ne računa i u ukupnom poretku, jer su najbolja vremena radili upravo na treninzima.

4. Nagrada ZV



Prekrasan sunčan dan obilježio je drugu utrku sezone u autoslalomu održanoj na Zagrebačkom Velesajmu. Od 136 prijavljenih vozača, na verifikaciji se pojavilo njih 120. Zbog velikog broja natjecatelja, među vozačima se špekuliralo o kvalifikacijama, no organizator AK Delta odlučio je da kvalifikacija neće biti, pod motom "nek' se ljudi voze", držeći se satnice poput švicarske urice. Već sa treningom započeo je pravi mali vozački maraton.

6. Riječki autoslalom



Već rano jutro najavljivalo je prekrasan dan, koji je pozitivno utjecao na sve natjecatelje, ali i gledatelje, koji se kao ni vozači nisu previše obazirali na kašnjenje programa, koje se na kraju ipak približilo ranije predviđenim terminima. Sama organizacija, osim navedenog detalja, prošla je vrlo korektno. AK Rijeka se potrudila i stazu osigurala na najbolji mogući način. Rezultati su stizali brzo, suci su gledateljima išli maksimalno u susret pazeći prvenstveno na njihovu sigurnost.