Kraj sezone u Preluku



Proteklog vikenda u Preluku blizu Rijeke održan je posljednji autoslalom sezone koji se bodovao za Prvenstvo Hrvatske. To je drugi slalom ove godine koji je AK Rijeka organizirao na istoj stazi. Neki slalomaši složili su se da je staza ista, dok su neki bili neodlučni ili su smatrali da ima više vrata nego na prethodnom.

Rabac '05



Vrlo brza i skliska staza na cesti između Rapca i Labina, duga 1310 metara, koja je imala 40 vrata potvrdila je i pobjednika sezone. Dejan Kopajtić već je dvaput obranio naslov prvaka države. Staza se nekim vozačima svidjela, drugima baš i nije, jer ovaj slalom prije bi se mogao nazvati malom brdskom utrkom nego autoslalomom. Riječ je o zavojitoj cesti sa vrlo malo vrata postavljenih za slalom. Ova "brza staza" izvrsno je odgovarala vozačima sa jačim automobilima, jer ipak treba imati snage za uzbrdo.

Slalom u punom zamahu



I dok su se drugi sudionici u oktanski sportovima odmarali ili tek počeli s pripremama za nadolazeću sezonu, slalomaši su već u ožujku počeli sa svojom sezonom. S obzirom da je prijavljeno 12 natjecanja te je kalendar jako zgusnut, više od polovice oni su odradili već do kraja mjeseca lipnja.

Delnice 05



Autoslalom u Delnicama koji se bodovao za prvenstvo Hrvatske, a organizirao ga je AMD "Zrinski", od ranog jutra najavljivao je vruć i sparan dan, no to nije omelo niti vozače niti gledatelje u njihovim namjerama. Gledatelji koji su uspjeli pohvatati i najmanju sjenku hlada opskrbili su se osvježavajućim pićima i dobrom voljom, dok su sudionici strpljivo čekali svoj red za start uredno posloženi jedan iza drugoga prženi vrućim ljetnim suncem.

Jurin autoslalom - Zanatlija 2005



Vrućina koja je ovoga vikenda zavladala, a ujedno i brojni drugi automobilistički sadržaji, nisu baš pridonijeli velikoj posjećenosti gledatelja na sedmom ovogodišnje natjecanju autoslaloma pod organizacijskom palicom AMD Zanatlije. Natjecanje koje je bodovano za FIA CEZ Trophy, Prvenstvo Hrvatske i Prvenstvo Zagreba okupilo je na kartodromu Mićevec 112 natjecatelja, iako je bilo prijavljeno čak 140 natjecatelja. Nekima je upravo taj manji broj natjecatelja olakšao situaciju, jer nije bilo potrebe za kvalifikacijama, pa je svim natjecateljima bilo omogućeno da odvoze svoje tri vožnje najbolje što mogu. Staza je konfiguracijom dosta promijenjena u odnosu na zadnje natjecanje koje je održano na Mićevcu. U prvi plan su tako došli brži automobili, kojima više odgovaraju otvorenije staze s ne previše 'motanja' tj. slaloma.

Nagrada općine Orebić '05



Na prelijepom Pelješcu, na njegovoj najisturenijoj točki, u gradu Orebiću održana je utrka Prvenstva Hrvatske u autoslalomu u organizaciji AK Pelješac Racing. S jedne strane mjesto održavanja utrke, a s druge kalendar u kojem se isti vikend održavala i brdska utrka na Učki kumovali su smanjenom broju sudionika utrke održane prošle subote na stazi iznad Orebića. Tako je tek nešto više od 50 vozača sudjelovalo u osmom autoslalomu sezone.

Brtonigla 2005



Osim skliskim asfaltom, utrka u Brtonigli specifična je i po tome što je ove godine prva koja se vozila gradskim ulicama uzbrdo i nizbrdo koje su pružale dodatnu dozu adrenalina. Vrata postavljena u uskim ulicama između kamenih kuća poneki su vozači u borbi za što bolji plasman osjetili na svojim automobilima. Bilo je razbijenih farova, blatobrana, ali i probušenih kartera. Srećom za većinu oštećenja nisu bila veća, pa su hrabro i sa malo više opreza krenuli dalje tako da je od 67 vozača i vozačica utrku završilo njih 65.

Autocross u Srijanima




Izuzetno lijepo vrijeme pratilo je vozače preko vikenda (01. i 02.12.2007.) u Srijanima gdje se održavala Pozivna utrka za PH u autocrossu (2008.) – Otvoreno Prvenstvo regije Jug za Nagradu ASSDŽ Gornja Poljica 2007. u organizaciji AS Splitsko-Dalmatinska županija i AMK Gornja Poljica te Prvenstvo Dalmacije u organizaciji AMK Gornja Poljica. Staza je u subotu bila dovoljno blatna svim vozačima, no stanje se popravilo u nedjelju kada je ipak bila prohodnija, a samim time io brža. Obzirom da je ovo nova staza AMK Gornja Poljica, ljudi još ne znaju za nju (lokacija i sl.), a vjerojatno je i organizatoru bilo premalo vremena da medijski najavi ovakav događaj. Vjerojatno je to glavni razlog manjem odazivu gledatelja. No to se sve da popraviti u slijedećoj sezoni za kada se predviđa da će se vožnja autocrossera za PH 2008. barem bar jednom godišnje voziti malo južnije, ali ipak u Hrvatskoj.

Rad-Ing autocross 2007.



Na autocross natjecanju - Rad-Ing - Rupa 2007. u organizaciji AK Ozalj uz tehničku pomoć AMCD Svigo, bilo je dosta nesvakidašnjih zanimljivosti. Natjecanje za Prvenstvo Regije Zapad te Međunarodno regionalno pozivno natjecanje okupilo je 41 vozilo što školjkaša, što buggyja, i to iz 10 hrvatskih klubova (30 vozača) i 5 slovenskih (11 vozača). Vozači su nakon finalnih vožnji, koje su vožene posebno - za razliku od treninga i kvalifikacijski vožnji koje su vožene zajedno, odigrali nogometnu utakmicu. Ideje za ovakve zanimacije  uvijek potiču od dvojce autocrossera: Staneta Sušnik i Damira Magić koji ne odustaju od namjere da na svakoj trci osmisle dodatne opuštajuće svaštice.

Nagrada Ozlja 2006.



Regionalno natjecanje autocrossera u Ozlju na poligonu Ribnjak, privuklo je nešto više od 30-ak vozila što je zaista impozantna brojka obzirom da je kraj sezone i da je veliki broj vozila doslovno uništen na zadnjim natjecanjima bodovanim za OPH, PH te Allianz kup. Organizator - AK Ozalj, dao si je truda te lijepo rasporedio i posložio satnicu kako bi se cijelo vrijeme nešto događalo.