Pobjede Čolaku i Bradariću



Marin Čolak je poveo i utrku odvezao do kraja ne ispuštajući vodeću poziciju. Ivan Kodrić svoju je drugu startnu poziciju izgubio i utrku na kraju završio na 4. mjestu. Do drugog mjesta se probio Vešligaj, a 3. Viktor Bolšec. Valter Nežić pao je sa 4. na 6. mjesto, dok je na 5. mjestu utrku okončao Robert Bradarić. Prva utrka nije donijela mnogo uzbuđenja, no upravo poredak iz prve utrke garantirao je uzbudljive vožnje u drugoj utrci.

Kodrić ponovo na postolju



Kao i svaka kružna utrka Honda Valvoline Yokohama kupa, i ova grobnička sastojala se od dvije utrke. Prva je održana u subotu, a sa prve startne pozicije startao je Vanja Vešligaj, no vodeću poziciju izgubio je ubrzo nakon starta. Bolšecu, koji je startao sa trećeg mjesta nije dugo trebalo da preuzme vodstvo, napravi veliku prednost pred drugoplasiranim Robertom Bradarićem i tako dođe do još jedne ovogodišnje pobjede. Sa četvrtog mjesta startao je Valter Nežić, no on je utrku uspio završiti tek na 7. mjestu.

Prva Bolšecu, druga Čolaku



Dvanaest vozača Honda Valvoline Yokohama kupa pojavilo se na treninzima u Požegi. Među njima najbolje vrijeme na prvom treningu ostvario je Marin Čolak s vremenom 1:33.091, ostavivši trenutno vodećeg Viktora Bolšeca za gotovo pola sekunde. Treće vrijeme ostvario je Valter Nežić s minimalnom prednošću pred Bradarićem, Kodrićem i Vešligajem. No, iako je bio znatno brži na treningu, Marin Čolak nije uspio obraniti prvu poziciju u prvoj utrci. Bolšec je napadao i na kraju uspio preteći Čolaka. Utrka nije obilovala pretjecanjima na stazi, stoga je na trećem mjestu završio Valter Nežić ispred Vešligaja i Bradarića. Vešligaj je osvojenim 4. mjestom izborio 1. startnu poziciju u drugoj utrci, bok uz bok sa Nežićem. Zbog problema s automobilom utrku nije završio Robert Markt.

Bolšec nedodirljiv u Čabru



Brdske su utrke uvijek složene kada su u pitanju prognoze o mogućim pobjednicima. Na brdu se greške često ne opraštaju, a poznavanje staze od presudnog je značaja. Prije nastupa u Čabru najviše se ipak očekivalo od iskusnih Hondaša i brdaša, no treninzi su uspjeli temeljito promiješati listu favorita. Marin Čolak se vrlo dobrim nastupima na treninzima uvrstio na listu potencijalnih pobjednika, a zbog izlijetanja sa staze i oštećivanja automobila iskusni se Alen Perušić našao u nezahvalnoj poziciji, ne znajući hoće li automobil biti spreman za nastup na nedjeljnim utrkama.

Čolak najizdržljiviji



Honda Valvoline Yokohama kup za sobom ima već podosta utrka, no prošlog vikenda i prvu utrku izdržljivosti. Velik broj bodova koje utrka donosi nudio je mogućnosti preokreta u poretku, no velikih promjena na kraju utrke nema – favoriti prije utrke zaista su se našli na vrhu poretka. Iako je na prvom službenom treningu u subotu Marin Čolak bio brži, Bolšec je uspio ostvariti bolje vrijeme drugog treninga i osvojiti prvu startnu poziciju. Slijedili su Vešligaj, Nežić, Bradarić, no razlike između ostvarenih vremena bile su vrlo male.

Bolšec dvostruki pobjednik



Nakon dvije kružne - gradske utrke došao je red i na prvu ovogodišnju brdsku utrku za vozače Honda Valvoline Yokohama kupa. Svi prošlogodišnji vozači kupa na Učki su već nastupili lani, tako da staza nije bila gotovo nikome nepoznata. Očekivani favoriti našli su se na postolju, no neki su malo i podbacili. Prošlogodišnji pobjednik dominirao je i na ovoj stazi i sa dvije pobjede povećao svoju prednost nad ostalim vozačima kupa. Postalo je jasno vidljivo da ostali vozači jednostavno ne uspijevaju pronaći greške koje bi ih na stazi koštale zaostatka za Bolšecom, stoga je za očekivati da će nastavak sezone biti još uzbudljiviji!

Bolšec povećao prednost



U drugoj utrci Bolšec je startao s prve pozicije, no već na startu Čolak je pokazao da želi više od 2. mjesta. Možda bi bilo drugačije da utrka nije prekinuta zbog kontakta, u kojem je deblji kraj izvukao Siniša Krainc, a za kojega je time utrka bila završena. Start je ponovljen, Bolšec je poveo i osigurao pobjedu. Čolak je završio ponovo 2., dok je Bradarić opet bio 3. Borba iz prve utrke između Kodrića i Vešligaja je nastavljena, no u ovoj utrci Vešligaj je stigao do cilja ispred Kodrića. Markt je startao iz posljednjeg reda i uspio se probiti do svojeg "protivnika" iz 1. utrke, no ovog puta uspio je preteći Milokanovića i doći do 7. mjesta.

Bolšec i Kodrić pobjednici



Ovogodišnje izdanje Honda Valvoline Yokohama kupa započelo je uz manji broj sudionika od onog na koji smo inače navikli. Tek nešto više od 10 vozača natjecalo se u jedinom preživjelom kup natjecanju, kojem ove sezone veliku konkurenciju predstavlja novooformljeni Polo kup. Kako je prva utrka često bila slabije posjećena od strane vozača i tijekom prethodnih sezona u drugim kup natjecanjima vjerujemo kako će Hondi na narednim utrkama biti više. Beskompromisnim su vožnjama i nastupima tijekom prošle sezone sudionici ovog kupa stekli nemali krug štovatelja i bilo bi dobro da se povjerenje gledatelja i ljubitelja automobilizma opravda povratkom vozača i automobila na stazu.

Druga sezona Honda kupa



Pred nama je uzbudljiva 2. po redu sezone Honda Valvoline Yokohama kupa. U protekloj sezoni bilo je neizvjesno do samog završetka, do posljednje utrke. Vozači su se tijekom sezone izmjenjivali na pobjedničkom postolju, no Viktor Bolšec u konačnici je bio najbolji. Bolšec će u ovoj sezoni pokušati obraniti naslov, a popis vozača koji će nastupati ojačan je za još nekoliko zvučnih imena poput Marina Čolaka i Ozrena Grande. Svoj nastup u Honda Valvoline Yokohama kupu ove godine neće ponoviti Ivan Pokos, Marko Sitarić niti Robert Nikpalj.

Bolšec prvi pobjednik



Viktor Bolšec prvi je pobjednik Honda Valvoline Yokohama kupa. Pobjedu je odnio i lani u Focus kupu, no ove godine u Honda kupu pobijedio je s lakoćom, odnosno sa čak 58 bodova prednosti, kada se odbije naslabiji plasman sezone. Naslov viceprvaka pripada Robertu Bradariću, dok je do trećeg mjesta došao Marko Sitarić. Odustajanjem na posljednjoj utrci, na četvrto mjesto ukupnog poretka pao je Vanja Vešligaj.