Richard Burns Rally - Pribaniću pobjeda u virtualnom Međimurju

Richard Burns Rally - Pribaniću pobjeda u virtualnom Međimurju

Prošlog, sunčanog i vrućeg, tjedna održan je 1. Međimurski Rally. Rally se odvijao u Čakovcu i okolici pod organizacijskom kapom tamošnjeg auto-karting kluba. Ukupna dužina rallya iznosila je svega 59 kilometara koji si bili podijeljeni na 8 brzinskih ispita, odnosno 3 različite staze. Dva različita kružna brzinca ( PTD RallySprint i Pribram) bila su prava poslastica za veliki broj gledatelja jer su svoje omiljene vozače mogli vidjeti i u nekoliko prolaza na određenim mjestima. Oni malo odvažniji, odlučili su se za pravi rallyjaški brzinac od 8,2 kilometra. Mineshaft sa kombinacijom makadama i asfalta te brutalnim skokom u zadnjem dijelu sigurno je zadavao najviše brige i problema samim vozačima, a mamio osmjeh navijačima.

Pobjednik ovog 7. rallya sezone Prvenstva Hrvatske u Richard Burns Rallyu je Emil Pribanić koji je još više povećao bodovnu razliku u ukupnom poretku. Drugo mjesto pripalo je Ozrenu Vitezici koji kao i Emil nastupa u Miniu S2000. Na najnižu stepenicu postolja stao je povratnik u naše prvenstvo Matija Škalić koji je i dalje vjeran svom Fiat Grande Puntu S2000. Top 5 zaokružuju maturant Nikola Labaš i iskusni Dubravko Šparovec obojica u Miniu S2000. 5 i 4 bod ukupnog poretka uzeli su vozači Subaru Impreza N14 URT Matija Novosel i Oleg Jelušić. Drugi put zaredom pobjedu u klasi automobila na prednji pogon uzeo je Marko Lončarić u veoma atraktivnom i brzom Citroenu DS3 R3T ispred prvog inozemnog vozača, Slovenca, Mitje Šolara u svom Citroenu C2 R2 Max. Hondin vozač Filip Puzić morao se zadovoljit trećim mjestom.

Na 1. Međimurskom Rallyu nastupilo je 18 vozača, no vremena za velika slavlja i odmor nema previše jer već sljedeći tjedan prvenstvo se nastavlja 2. Martinskim Rallyjem.

#      Vozač                        Nac    Automobil                          Vrijeme         Bod

1      Emil Pribanic             HRV   Mini S2000                         36:32.54       25

2      Ozren Vitezica           HRV   Mini S2000                         36:39.95       19

3      Matija Skalic              HRV   FIAT Grande Punto S2000 36:54.21       14

4      Nikola Labaš             HRV   Mini S2000                         37:19.61       10

5      Dubravko Sparovec   HRV   Mini S2000                         38:19.19       7

6      Matija Novosel          HRV   Subaru Impreza N14 URT  38:40.13       5

7      Oleg Jelusic               HRV   Subaru Impreza N14 URT  40:57.82       4

8      Marko Loncaric         HRV   Citroen DS3 R3T                42:12.27       3

9      Bozidar Zimic            HRV   Renault Megane RS            43:56.66       2

10    Mitja Solar                 SLO    Citroen C2 R2 Max             44:16.72       1

11    Valentino Basic         HRV   Subaru Impreza 2000         44:26.98       0

12    Filip Puzic                 HRV   Honda Civic R3                  44:48.13       0

13    Ivanko Perisic            HRV   Fiat Grande Punto S2000    46:05.57       0

14    Ivan Puzic                 HRV   Citroen C2 S1600               57:34.84       0

15    Dario Samec              HRV   Subaru Impreza N14 URT  1:05:44.54    0

16    Robert Kovacec         HRV   Renault Clio R3                  1:06:36.36    0

17    Sasa Poredski            HRV   Subaru Impreza N14 URT  1:08:24.81    0

18    Ivica Pribranic           HRV   Renault Clio R3                  1:11:16.40    0



Emil Pribanić (Mini S2000):
Još jedna pobjeda na "gusto" upisala se u kalendar. Zadovoljan sam svojom vožnjom mada sam na 3.brzincu napravio grešku i izvrtio se što je rezultiralo sa 20-ak sekundi slabijim vremenom od očekivanog. Da se ne bi slučajno opustio za volanom potrudili su se Labaš i Vitezica koji su se do 6.brzinca stalno izmjenjivali ispred i iza mene pa sam morao sačuvati hladnu glavu i ne pretjerivati sa gasom da ne bi došlo do greški koje bi me koštale vrijednih bodova. Strpljivost se u jednom dijelu isplatila nakon 6.BI gdje Labaš gubi koncentraciju i završava sa 50 sec. slabijim vremenom i 35 sec zaostatka sveukupno od mene za što mu slijedeća dva BI nisu bila dovoljno da me stigne. Sa Vitezicom sam borbu vodio od prvog do zadnjeg trena. Čovjek me posebno namučio i iznenadio. Prvi brzinac dobivam ja, pa drugi dobiva on. Nakon trećeg  vremenski smo totalno izjednačeni što ostaje i nakon četvrtog BI jer ga vozimo sa razlikom od +0.00.03 min. Nakon toga on lagano popušta i moja prednost se polako povećava na konačnih 7,41 sec. Ozrene i Nikola kapa dolje, odlična vožnja. Škalić je previše griješio na prva dva BI pa mu ni moja greška na trećem i 27 sec bolje vrijeme na tom brzincu nisu pomogli. Nedostatak treninga učinio je svoje kod njega i nadam se da neće tako nastaviti. Dudo je malko podbacio na ovom rallyu. Valjda je to samo neka prolazna kriza jer znamo svi da taj momak može puno bolje. Rastužio me i nedolazak Sabalića koji je navodno na prošlom rallyu ostao bez vozačke kada ga je na etapi do prvog brzinca zaustavila policija i ustanovila manjak krvi u alkoholu koji je tekao njegovim žilama. Nadam se da ćemo ga sresti na slijedećem rallyu pa makar i u ulozi suvozača. Oleg standardnom vožnjom "udri po bukvi pa pitaj za smjer" nije iznenadio mada je i on već dokazao da može biti konkurentan... Kaj se organizatora i organizacije tiče sve se zna. Standardno su na visokoj razini s tendencijom napredovanja. Dokaz tome su par novih imena koja su nam se priključila i još par novih koji su u najavi. Imamo odlične vozače koji su u stanju svakome poremetiti planove i kalkulacije kroz prvenstvo. Čestitke svima i vidimo se na Martinskom Rallyju.

Ozren Vitezica (Mini S2000):
Pa ovako, jako sam zadovoljan rallyjem jer sam napokon uspio završit bez prevelikih problema. Brzinci su meni osobno bili odlični, ja sam odmah krenuo sa gravel gumama i to mi je na kraju donijelo ovo drugo mjesto. Odlično mi je to kad smo svi tu negdje i kad iz brzinca u brzinac ne znaš ko će pobjedit. Krenuo sam u prvenstvo sa N4 autom jer sam se najviše naučio na taj auto, ali vidio sam da se ne mogu borit za neko mjesto u prvenstvu i odlučio sam se za S2000 auto te mi je ovo bio prvi nastup u toj klasi. Konkurencija je jaka i vrlo teško je borit se za prvih 5 mjesta, stvarno svi se voze jako, jako dobro. Žao mi je da kolega Sabalić nije uspio odvozit jer bi onda bilo još napetije, čestitke svim vozačima na završenom rallyju.

Matija Novosel (Subaru Impreza N14 URT):

Ovo je bio jako zanimljiv rally, brz jednostavna i kratak. Brzinci su zanimljivi jer baš i nisam vozio po mix terenu makadama i asfalta. Ovo mi je prvi rally koji mi se možemo reći dobro poklopio, pogodio sam setup i sve je funkcioniralo jako dobro i usklađeno. Imo sam 2-3 izlijetanja i dosta pogrešaka. Na prvom BI sam izletio van i okrenuo se na krov i tu sam izgubio dosta vremena. Konkurencija je bila jaka! Emil se super vozi, Škalić isto tako jako dobar vozač te sam sretan kaj je ovo prvi rally da sam tak visoko završio u društvu velikih dečki. Čestitke svim posadama koje su završile rally. Čestitke organizatoru.

You have no rights to post comments

Autosport.hr