Grobenski u ''ligi prvaka''

Grobenski u ''ligi prvaka''

Championkart, međunarodno natjecanje koje je ugostilo vozače diljem svijeta, od Floride, preko Venezuele i Španjolske, do Rusije, održalo se na pisti u Italiji. Dobivši pozivnicu organizatora natjecanja, Luka se odazvao i prihvatio izazov vožnje, njemu sasvim novog modela šasije i motora. Prvi put je sudjelovao na finalu Championkarta, u klasi Academy, s kartingom od 125cm.

Prilagodivši se nenadano brzo, Luka je već na prvim slobodnim treninzima pokazao da je favorit za pobjedu. Naime, od svega pet treninga, tri je puta zauzeo prvu poziciju. Varijacije set up-a su brojne, a budući da je Luki sve bilo novo, rizik je bio poveći. Odlučio je riskirati na mjerenju  za startne pozicije što ga je koštalo vremena, no usprkos tome, startao je iz trećeg reda. Sa samo dvije desetinke razlike od prvog mjesta, njegovo vrijeme (48,772) omogućilo mu je petu startnu poziciju.

Ni jedna utrka nije prošla bez kontakta. Svi vozači su podjednaki, razlika u brzini mjeri se u desetinkama i stotinkama dok je materijal za pobjedu vidljiv jedino u vještini vožnje. Prilikom starta, prvi zavoj je koban… tamo gdje se u nekoliko metara širine staze sjure svih sedamnaest, upravo tamo onaj prvi može završiti zadnji, i obrnuto, da posljednji uživa sve čari postolja. Tako su Luku, u prvom zavoju, udarili otraga, zbog čega je kasnije morao mijenjati šasiju jer je oštećenje bilo i više no vidljivo. Nakon udarca, pao je na sedamnaestu poziciju, no probijajući se iz kruga u krug, vozeći sa žarom i željom, ostvario je najbrže vrijeme utrke (48,824; dok je pobjednikovo: 49,054) i završio deveti, što mu je bila i startna pozicija za sljedeću utrku.



U drugoj kvalifikacijskoj utrci, te nedjeljnoj polufinalnoj, Luka je ponovno bio izbačen sa staze i usprkos udarcima nastavljao dalje, pozicionirajući se oko sredine poretka. Nešto slično odvijalo se i na završnoj utrci koju je, počevši od desetog mjesta, završio kao sedmi finalist, sa vremenom (48,980) bržim od pobjednika (49,063), točnije od prve četvorice.

Često ljudi gledaju samo rezultat… jesi li prvi, jesi li na postolju, ili nisi. No, sagledavajući u cijelosti, sa dugogodišnjim iskustvom koje imam, postavljam pitanje: Što je to rezultat? Biti prvi na startu i završiti na istoj poziciji? Ili pak, ono meni draže i bogatije u mnogočemu, krenuvši sa krajnjih pozicija te doći među prvih deset? Ovo pitanje ostavljam otvoreno, ne dajući odgovor, samo slutnju. I, završavam mišlju kako je Luka imao izvrsnu izvedbu na svim utrkama.

Petra Grobenski

You have no rights to post comments

Autosport.hr