Predstavljen Croatia Dakar Team

Novo izdanje najtežeg i najcjenjenijeg rallyjaškog natjecanja današnjice pred nama je, a Hrvatske boje na Rallyju Dakar branit će Dražen Ćurić i Krešimir Kolega. U Toyota Centru Zagreb službeno je predstavljen Croatia Dakar Dakar tim 2010 u sastavu Dražen Ćurić – Krešimir Kolega, kao i njihovo natjecateljsko vozilo Toyota Hilux 3.0 D-4D, specijalno dorađeno za najtežu i najpoznatiju svjetsku utrku. Rally Dakar 2010. starta 2. siječnja, a pred brojnim posadama je 16-dnevna i 9.000 kilometara duga avantura bespućima Argentine i Čilea koju će tek oni najspretniji i najsretniji završiti 17. siječnja u Buenos Airesu. U odabranom društvu naći će se i naša ekipa; dobro poznati Dražen Ćurić - Ćura te njegov suvozač Krešimir Kolega. Nakon brojnih odvoženih utrka u Hrvatskoj, Ćura se ponovno vraća na mjesto "zločina" - Rally Dakar - na kojemu je već nastupio 1999. godine na motociklu. Osim što je promijenio prijevozno sredstvo, a i Dakarski rally je u međuvremenu preseljen na južnoameričko tlo, Ćuru će u ovoj avanturi pratiti potpuni amater Krešimir Kolega koji će se po prvi put naći u ulozi suvozača.



Pomalo neobičan izbor za takav izazov Ćurić objašnjava riječima: "Suvozač je Krešimir Kolega (interesantno prezime) s kojim sam odvezao puno biciklističkih utrka i to je jedan od glavnih razloga zašto sam se odlučio za njega. Uz veliku želju koju je imao da nastupi kao bivšem biciklisti ništa mu nije teško napraviti, drugim riječima da bi bili suvozač na Dakru morate biti "životinja", jer težina same utrke vas dovodi na granicu psiho-fizičke izdržljivosti. Pored toga čovjek je pomorac, pa zna sve o navigaciji, a uz to je vrhunski elektroničar i mehaničar. Kad se sve zajedno zbroji dobio sam sve u jednoj osobi što mi treba za Dakar."



"Uvjeren sam da ćemo kao tim funkcionirati savršeno, a to je osnovni preduvjet da bi se nakon starta 2.1.2010. u Buenos Airesu vratili na isto mjesto nakon cca 10.000 km jurnjave po bespućima južne Patagonije, južnih Anda i najveće južnoameričke pustinje Atacame za koju mnogi kažu da je najsurovija pustinja na svijetu, jer su temperaturne razlike između noći i dana veće nego bilo gdje na svijetu, a i faktor nadmorske visine između 4.000 i 5.000 metara je dodatni otežavajući faktor. Prošle godine jedan brzinac koji je na sreću po takmičare pretvoren u etapu prolazio preko cca 5.000 metara nadmorske visine i jasno je da na toj visini turbo-motori dišu na škrge."



Dečki su započeli s pripremama još prije par mjeseci, na Rallyju Dakar će nastupati s Toyotom Hilux 3.0 D-4D koja se predstavlja kao optimalan izbor, što zbog prihvatljive cijene, tako i samih karakteristika. Osim svih neophodnih preinaka koje su potrebne da auto uopće ima šansu ugledati ciljnu rampu 17. siječnja u Buenos Airesu, motor je ojačan na 210 KS i 490 Nm okretnog momenta. Ćurić je odabrao prateću ekipu iz Francuske koja već ima iskustva s Dakarskog rallyja, a u ovim trenucima Hilux, ili kako ga dečki od milja zovu "Dakaruška" je na putu u Francusku na završni pregled i eventualne preinake. Krajem studenog auti se tovare na brod za Buens Aires gdje bi trebali biti 27. prosinca. Nakon toga slijedi tehnički pregled i završno testiranje uoči samo starta Dakarskog rallyja.

Draženu Ćuriću i Krešimiru Kolegi želimo puno sreće i čeličnih živaca u naumu da završe najteže i najcjenjenije rallyjašno natjecanje na svijetu, a o njihovim avanturama i napredovanju na Dakarskim brzincima izvještavat ćemo vas svakodnevno.
Autosport.hr