BMW 3.0 CSi Wide Body coupe iz 1972. može biti vaš

BMW 3.0 CSi Wide Body coupe iz 1972. može biti vaš

U izlogu aukcijske kuće Bonhams može se pronaći doslovno svašta, a u pravom moru umjetničkih djela i ostalih vrijednih predmeta postoji i niz zanimljivih automobila, okupljenih pod aukcijom Goodwood Members Club.

Prije nekoliko dana pisali smo o Audiju Quattro iz 1982. godine, a danas ćemo se pozabaviti još jednim predstavnikom njemačke automobilske industrije. Rođen je 1972. godine, potječe iz Bavarske i odaziva se na ime BMW 3.0 CSi Coupe s nadimkom "Wide Body".

Kratka povijest ovog modela kaže da je BMW godine 1968. ponovo posegnuo za 6-cilindarskim motorima za svoje top modele, lansiranjem limuzina 2500 i 2800 te kupea 2800 CS. Potonji je, kaže povijest, bio pogonjen M30 motorom iz 2800 limuzine, ali je ispod lima dijelio mnogo sličnosti s četverocilindrašem iz 2000C. Tri godine kasnije 2800 CS je zamijenjen 3-litrenim CS-om, koji je raspolagao disk kočnicama na sva četiri kotača i 180 KS dovoljnih za 210 km/h. Još snažnija varijanta bila je 3.0 CSi - uz pomoć Boschovog D-Jetronic sustava ubrizgavanja motor je razvija 200 KS, neznatno manje od radikalnog CSL homologacijskog specijala Grupe 2.

Automobil koji će biti ponuđen potencijalnim kupcima na aukciji nije pogonjen običnim 3-litrenim motorom, zapravo dosta toga ispod i iznad lima nije obično. Za to je zaslužna Alpina, poznata njemačka kuća specijalizirana za prerade BMW-ovih automobila. Nije poznato kada je ovaj automobil prerađen, ali postoji fotografija, nastala tijekom kasnih 70-ih godina, koja ga prikazuje u sadašnjem izdanju. Automobil pokreće 3,5-litreni motor s tri Weber 45 rasplinjača, 5-stupanjskim "dog-leg" mjenjačem, posebno izrađenim izravnim ispušnim sustavom od nehrđajućeg čelika, dorađenim spremnicima goriva, Alpine aluminijskim "wide body" kompletom aerodinamičkih i estetskih dodataka te kotačima širine (ne promjera) 14 inča sprijeda odnosno 20 inča straga. Automobil je temeljito uređen i iznutra, prednja sjedala su grijana, a cjelokupna obnova trajala je tri godine.

Prodavatelji očekuju da će ovaj Bavarac postići cijenu od 69.000 do 97.000 eura.

Ako vam to nije previše skupo, možda vas zanima Ford Escort RS1800 rally automobil iz 1975. godine, za čijim su upravljačem sjedili David Sutton, Ari Vatanen, Bjorn Waldegard, Roger Clark? Za taj automobil procjenjena vrijednost iznosi između 140.000 i 170.000 eura.

Više fotografija +

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Autosport.hr