Latvala karijeru u Volkswagenu započeo - sudarom

Latvala karijeru u Volkswagenu započeo - sudarom

Jari-Matti Latvala, od milja zvan i Crashi-Matti, udarno je započeo karijeru u redovima novog poslodavca, Volkswagena. Nova WRC momčad je nedavno održala testiranje automobila u Meksiku, i to zato što je jedinstvene uvjete koji vladaju na meksičkim brzinskim ispitima teško oponašati u Europi. Stoga su Latvala i društvo potegnuli preko "bare".

Finac je Volkswagenovim inženjerima odmah "dao posla", jer preferira potpuno drukčije postavke ovjesa, diferencijala i kočnica od onih koje je Sebastien Ogier koristio tijekom razvoja novog automobila.

Meksičko je testiranje, pak, obilježila neugodna situacija. Na putu prema stazi koja je korištena kao probni brzinski ispit, Latvala je podešavao postavke automobila i na trenutak skrenuo ulijevo te izravno udario u automobil iz suprotnog smjera. Tročlana obitelj u osobnom automobilu nasreću nije nastradala, ako izuzmemo par udaraca i slomljen nos. Dobar početak!

Nakon Meksika Volkswagen se uputio na jug Francuske gdje su održane pripreme za prvi rally nove sezone u Monte Carlu. Prvo je zbog loših vremenskih uvjeta Latvala ostao bez leta iz Frankfurta, pa se testiranjem bavio Ogier, a kada je konačno stigao nadomak testne staze, Latvala je ponovo zapeo u prometnoj gužvi zbog nezgode u kojoj, nekim čudom, nije sudjelovao.

Inače, Latvala i Ogier izvlačili su startne brojeve - obojica su željela broj 7, ali bacanje novčića odlučilo je u Latvalinu korist, pa će u 2013. na njegovom Polu biti broj 7, a Ogier će koristiti broj 8.

You have no rights to post comments

Autosport.hr