Više snage i dizajnerske slobode u WRC-u

Više snage i dizajnerske slobode u WRC-u

FIA je danas na zasjedanju svog vijeća za autosportove donijela zaključke vezane uz velika prvenstva koja se odvijaju pod kapom svjetske automobilističke federacije. Među tim prvenstvima je i, nama posebno drago, prvenstvo svijeta u rallyju (WRC). U skladu s prijedlozima o daljnjem razvoju rally sporta i njegovoj popularizaciji, FIA-ino je tijelo dalo zeleno svjetlo inicijativama koje za cilj imaju dodatnu afirmaciju rallyja kroz pozitivne zahvate na automobilima.

Tako će, kada budu u potpunosti sastavljena, pravila koja se tiču budućih WRC automobila dopuštati najveću snagu motora od 380 KS, promjer restriktora na turbinama povećat će se na 36 milimetara, a najveći apsolutni tlak u turbinama iznosit će 2,5 bara.

Automobili će dobiti novi, agresivniji izgled zahvaljujući novim pravilima koja dopuštaju veću širinu automobila (do 1875 milimetara) zajedno s većim i "napadnijim" prevjesima. Bit će dopušteni novi bočni elementi na prednjim branicima s mogućim aerodinamičkim svojstvima ispred prednjih kotača, kao i otvori na prednjim "blatobranima". Stražnje će krilo biti veće i vidljivije.

Najmanja dopuštena masa automobila dodatno će se smanjiti i to za 25 kilograma, a u prvenstvo se vraćaju centralni elektronski diferencijali dok je najmanja dopuštena dužina WRC automobila propisana na 3,9 metara.

Nova pravila na snagu bi trebala stupiti 2017. godine.

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

Autosport.hr